Letter from resistance

01
Category: Japan-China War   Tags: ---

The military regime starts from the various lies.But Let's Burst Our Own Chain.

Prime Minister Abe.Do you sell Japan to Rumsfeld, Dick Cheney, Brzezinski and Henry Kissinger?They are ugly wicked old men taking part in a plan to execute Japan's Emperor's family in Beijing after Japan's defeat of the Japan-China War .Japan people should stop the Japan-China War.
We must protect His Majesty the Emperor and Her Majesty the Empress from this wicked plot.
The Self-Defense Forces must make a right decision now.
Let's burst your own chain.
Let's disclose hypocrisy.
Let's protect His Majesty the Emperor and Her Majesty the Empress.
Let's protect our mother country.
Let's walk a way of the peace.
Let's keep on protecting the nation from every concentration camp.
Let's keep on protecting the nation from every unfair arrest.
Let's keep on protecting the nation from every torture.
Let's keep on protecting the nation from a reign of terror.
Aozora Japanese Resistance

1brgn5_e0line.gif
Lyrics

1brgn5_e0line.gif
Era Ameno

Dori me
Interimo adapare dori me
Ameno ameno latire
Latiremo
Dori me

Ameno
Omenare imperavi ameno
Dimere dimere matiro
Matiremo
Ameno

BRIDGE
Omenare imperavi emulari
Ameno
Omenare imperavi emulari

CHORUS
Ameno
Ameno dore
Ameno dori me (x2)
Ameno dom
Dori me reo
Ameno dori me (x2)
Dori me am
REPEAT SECOND VERSE
REPEAT BRIDGE
REPEAT CHORUS TO FADE
  Take me to the inside

Absorb Take me
Disclose Disclose Hiding Hiding oneself
Take me Disclose
Unperceived signs disclose
Tell me
Tell me War like
Spirit Martyr
Disclose Emulate unperceived signs
Disclose Emulate unperceived signs
Disclose Disclose the silence
Disclose Take me
Disclose Take me
Disclose soldier
Take me away
Disclose Take me
Disclose Take me
Take me now
Disclose Disclose
Disclose Unperceived signs disclose
Tell me
Tell me War like
Spirit Martyr
Disclose Emulate unperceived signs
Disclose Emulate unperceived signs
Disclose
Disclose the silence
Disclose Take me
Disclose Take me
Disclose soldier
Take me away
Disclose Take me
Disclose Take me
Take me now
Disclose
Disclose Disclose
Take me Disclose
Take me Take me ...
  私を内なる世界へ連れて行ってください。

私を吸収してください。
明らかにしてください。明らかにしてください。潜伏。自分自身隠れている。
私を連れて行ってください。明らかにしてください。
気付かれてないサインは、明らかにします。
私に言ってください。
私に戦争その他を話してください。
勇気ある殉教者として。
ただちに気付かれてないサインを明らかにしてください。
ただちに気付かれてないサインを明らかにしてください。
沈黙を明らかにします。明らかにするんです。
私も明らかにしてください。
私も明らかにしてください。
兵士を明らかにしてください。
私を連れて行ってください。
私も明らかにしてください。
私も明らかにしてください。
すぐに私を連れて行ってください。
明らかにしましょう。明らかにしましょう。
人目につかないサインを明らかにしてください。明らかにしてください。
私に言ってください。
私に戦争その他を話してください。
勇気ある殉教者として。
気付かれてないサインをただちに明らかにしてください。
気付かれてないサインをただちに明らかにしてください。
沈黙を明らかにしてください。明らかにしてください。
私を連れて行ってください。
私を連れて行ってください。
私を明らかにしてください。
兵士を明らかにしてください。
私を連れて行ってください。
私を明らかにしてください。
私を明らかにしてください。
すぐに私を連れて行ってください。
明らかにしてください。
明らかにしましょう。明らかにしましょう。。
私を明らかにしてください。
私を私をなんとかしてください。
   * * * * * * * * * * * * * * * * *
                



1
2
3
4
5
6
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

top bottom